Evidence motorových vozidel

Oddělení evidence motorových vozidel sídlí v budově na adrese Kněžská 19, vpravo v přízemí.

Objednání je možné na 7 dní předem. Nové termíny pro objednávky jsou uvolněny vždy v 7:30.

Klienti objednaní přes internet si odeberou lístky u dotykové obrazovky na vstupu do haly a obdrží pořadové lístky s čísly 900 – 999.

Aby nedocházelo ke znevýhodnění klientů bez internetového objednání, je určen omezený počet těchto objednávek. Zbytek kapacity na přepážkách je určen pro klienty bez internetového objednání.

Další informace:

Novela zákona č.56/2001Sb. účinná od 1.1.2015 (PDF) (neznámá velikost)Obsah se otevírá do nového okna

Postup při tisku pořadového lístku (PDF) (131,1 kB)Obsah se otevírá do nového okna

Obecné podmínky pro vyřízení žádosti (PDF) (575,3 kB)Obsah se otevírá do nového okna

Formulář – Pověření zaměstnance (RTF) (40,1 kB)Obsah se otevírá do nového okna

Tipy pro dotykovou obrazovku

1) Při volbě se dotýkejte obrazovky raději hranou nehtu než měkkým bříškem prstu – pak není nutný tak silný stisk a obrazovka lépe reaguje.

2) Čtěte pečlivě popisky na jednotlivých obrazovkách.

3) V případě, že se v jednotlivých volbách na obrazovce nevyznáte, poraďte se u některé volné přepážky.

4) Napište nám své poznatky na emailovou adresu webcall(zavináč)c-budejovice(tečka)cz, abychom mohli případné nepřesnosti upravit.

Objednat se lze na tyto agendy:

OSOBNÍ VYŘÍZENÍ

POVĚŘENÝ ZAMĚSTNANEC - služební nebo firemní vozidla
 

 

POZOR ZMĚNA:

S platností od 19.11.2012 jsou nové termíny pro objednávky uvolněny vždy v 7:30

OSOBNÍ VYŘÍZENÍ

náhled obrázku osobní vyřízení

  1. Prostřednictvím internetu se může objednat a žádost vyřizovat pouze osoba uvedená v technickém průkazu vozidla jako vlastník nebo provozovatel vozidla, nebo osoba, která bude jako vlastník nebo provozovatel vozidla do technického průkazu zapsána a přijde si žádost vyřídit osobně (zmocnění není přípustné).
  2. Každý klient se může objednat na jeden den pouze jednou a vyřídit žádost na jedno vozidlo. Ostatní duplicitní objednávky budou průběžně vymazávány, platná bude pouze objednávka na poslední časový termín (příklad: klientovi, který se objedná na 8:00 a 10:00hod. zůstane platná pouze objednávka na 10:00 hod., ostatní budou vymazány).
  3. Na lístku klienta objednaného přes internet bude uvedeno jméno a příjmení klienta a kontrolováno u přepážky po předložení dokladů. V případě, že údaje na lístku a dokladech nebudou totožné, bude klient z elektronického objednávacího systému vyřazen. V takovém případě se klient může přihlásit o pořadový lístek jako běžný klient.

Objednání na přepážku oddělení evidence motorových vozidel

Monitoring – zjištění stavu obsluhy občanů na přepážkách oddělení evidence motorových vozidel


 

POVĚŘENÝ ZAMĚSTNANEC - služební nebo firemní vozidla

náhled obrázku pověřený zaměstnanec

  1. Objednání je platné až po předchozím přidělení přístupového kódu (trvalý kód). Přístupový kód Vám bude přidělen vedoucím oddělení registru vozidel po předložení výpisu z OR, nebo ŽL, ověřeného pověření zaměstnance (viz vzorový formulář (40,1 kB)Obsah se otevírá do nového okna), který bude žádosti vyřizovat a dokladu o platném pracovním poměru. Akceptovány budou pouze objednávky s přiděleným přístupovým kódem, které splňují podmínky uvedené níže. 
  2. Prostřednictvím internetu se může objednat a žádost vyřizovat pověřený zaměstnanec firmy, která je uvedená v technickém průkazu vozidla jako vlastník nebo provozovatel vozidla, nebo pověřený zaměstnanec firmy, která bude jako vlastník nebo provozovatel vozidla do technického průkazu zapsána.
  3. Žádosti jsou předkládány na základě písemného pověření zaměstnance (ověřený podpis), výpisu z OR nebo ŽL.
  4. Firma může učinit na každý den max. 3 objednávky. Na každou objednávku bude akceptována pouze 1 žádost (1 vozidlo). Nadlimitní objednávky budou průběžně vymazávány tak, aby zůstaly platné pouze 3 objednávky na poslední časové termíny.
  5. Na lístku klienta bude uveden přístupový kód firmy a příjmení vyřizující osoby – pověřeného zaměstnance a údaje budou kontrolovány u přepážky po předložení dokladů. V případě, že údaje na lístku a dokladech nebudou totožné, bude klient z elektronického objednávacího systému vyřazen. V takovém případě se klient může přihlásit o pořadový lístek jako běžný klient, na přepážce zmocněné osoby.

Objednání na přepážku oddělení evidence motorových vozidel

Monitoring – zjištění stavu obsluhy občanů na přepážkách oddělení evidence motorových vozidel

Naposledy upravil: Šmejkal Josef (SmejkalJ(zavináč)c-budejovice(tečka)cz)
Naposledy upraveno: 22.6.2017