Magistrát funguje v omezeném režimu

Přijatá mimořádná opatření vlády České republiky z 21. října 2020 nařizují úřadům omezit rozsah úředních hodin v omezeném režimu 2 dnů v týdnu vždy po 5 hodinách v daném dni. Konkrétně na Magistrátu města České Budějovice jsou od 12. října stanoveny úřední hodiny na pondělí od 8 do 13 hodin a středu od 12 do 17 hodin. V ostatní dny je úřad pro veřejnost uzavřen. Občané předen objednaní prostřednictvím elektronického rezervačního systému budou obslouženi i mimo nově stanovené úřední hodiny v souladu s potvrzenou objednávkou.

Bez omezení je zachován provoz Městského informačního centra a podatelny pro příjem písemných dokumentů ve vchodě č. 3 budovy historické radnice na náměstí Přemysla Otakara II. a v Kněžské ulici č.19.

U těchto platí nadále úřední hodiny v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 7 do 15 hodin a v pátek od 7 do 14:30 hodin.   

Vzhledem k těmto nařízením, byla na tyto hodiny upravena také možnost objednání prostřednictvím internetu, a to maximálně 14 dní předem.

Vláda ČR úřadům uložila, aby omezily činnost a chod zajišťovaly co nejmenším počtem zaměstnanců a snížily osobní kontakt zaměstnanců s veřejností pouze na nezbytně nutnou dobu. Upřednostňován je zejména písemný, elektronický či telefonický kontakt.

Žádáme občany, aby zvážili nutnost osobních návštěv v budovách magistrátu a omezili tak riziko šíření nákazy COVID-19. Obslouženi budou pouze klienti objednaní přes elektronický rezervační systém. Dále apelujeme na striktní dodržování veškerých přijatých hygienických opatření, tedy dvoumetrových rozestupů, ochranu dýchacích cest a používání dezinfekcí, které jsou k dispozici u všech vchodů do budov magistrátu. Děkujeme za pochopení,“ uvedl tajemník magistrátu města Zdeněk Řeřábek.

 

Stránka byla upravena uživatelem Renáta Kollarczyková, 22. 10. 2020.