Zájemce o prodej objektů ve vlastnictví Statutárního města České Budějovice, musí svou žádost uplatnit písemnou formou, adresovanou majetkovému odboru. Majetkový odbor po obdržení žádosti zajistí stanoviska příslušných odborů a správce objektu, provede místní šetření (fotodokumentace) a připraví materiál záměr majetkové dispozice pro jednání orgánů města.
Podání žádosti je vhodné spojit s osobní návštěvou majetkového odboru z důvodu upřesnění žádosti (např. vyhledání mapových podkladů, vysvětlení administrativního postupu, atd.).
Po schválení majetkové dispozice v orgánech města je tato zveřejněna na úřední desce Magistrátu města České Budějovice, na internetových stránkách města České Budějovice a v denním tisku.
Součástí písemné žádosti musí být:
- identifikace žadatele (jméno/obchodní jméno, adresa bydliště/sídlo firmy, datum narození/IČ, telefon, e-mail)
- identifikace objektu – ulice, číslo popisné, parcelní číslo zastavěného pozemku, katastrální území
- účel využití objektu
není, každý případ se projednává a připravuje individuálně
Majetkový odbor, oddělení evidence nemovitostí, najdete v historické budově radnice na náměstí Přemysla Otakara II. č. 1/1 (vchod č. 3, 2. patro, číslo dveří 233).
Jméno |
Číslo dveří |
Telefon |
|
Stanislava Schönbauerová, |
233 |
386 802 403 |
|
Stanislava Drdáková |
233 |
386 802 404 |
pondělí |
8:00 – 17:00 |
středa |
8:00 – 17:00 |
pátek |
8:00 – 11:30 |
|
|
|
|