Úprava úředních hodin na konci roku

Důvodem úpravy pracovní doby je povinný odvod veškeré hotovosti do hlavní pokladny finančního odboru. „Magistrát, jako orgán územně samosprávného celku, má povinnost k 31. 12. každého roku odvést zůstatek všech pokladen a pokladních míst na bankovní účet a tím zajistit nulový stav hotovosti,“ vysvětluje tajemník Zdeněk Řeřábek. Na odboru matriční úřad proto budou prováděny pouze úkony, které nejsou spojené s platbou, stejně tomu bude i na městském informačním centru a služby CZECH POINT nebudou dne 31. 12. poskytovány vůbec. Úprava úředních hodin na konci letošního roku se týká také odboru dopravy a silničního hospodářství, oddělení evidence motorových vozidel v Kněžské ulici č. 19, kde se ruší v úterý 31.12. a budou nahrazeny ve čtvrtek 2. 1. 2020. Z provozních důvodů se v úterý 31. 12. ruší také úřední hodiny na turistickém centru v budově radnice na náměstí Přemysla Otakara II. „Pracovní doba zaměstnanců magistrátu na Silvestra zůstává v běžném režimu,“ dodává tajemník Zdeněk Řeřábek.

Stránka byla upravena uživatelem Petr Ferebauer, 18. 12. 2019.