budova historické radnice
nám. Přemysla Otakara II. 1/1
370 92 České Budějovice
Jméno | Telefon | Kancelář | |
---|---|---|---|
Dana Matějková vedoucí odboru |
386 802 905 | matejkovad@c-budejovice.cz | |
Naděžda Vránová ekonomka odboru kancelář primátora |
386 802 914 | vranovan@c-budejovice.cz | |
Monika Bayerová |
386 802 913 | bayerovam@c-budejovice.cz | |
Bc. Petra Blecha Benýšková
asistentka náměstka primátora Michala Šebka |
386 802 923 | blechap@c-budejovice.cz | |
Pavla Jedličková asistentka náměstka primátora Ing. Lubomíra Bureše (koncepce dopravy, územní plán, územní rozvoj, architektura a urbanismus, Dopravní podnik města České Budějovice, a. s., Městská policie České Budějovice) |
386 802 912 | jedlickovap@c-budejovice.cz | |
Božena Hořejší asistentka náměstkyně primátorky Zuzany Kudláčkové (kultura, životní prostředí, koordinace územních skupin, Jihočeské divadlo, p. o., Pohřební ústav města České Budějovice, p. o.) |
386 802 907 | horejsib@c-budejovice.cz | |
Iveta Stolariková |
386 802 906 | stolarikovai@c-budejovice.cz | |
Lidmila Kubešová centrální evidence petic a stížnosti |
386 801 808 | kubesoval@c-budejovice.cz |
Kontakty všech zaměstnanců odboru
Pro rodiče miminek narozených od 1.1.2023 do 31.12.2024.
Způsob a náležitosti podávání petic a stížností.
Primátorka statutárního města České Budějovice.
Morální záštity, záštity s finančním příspěvkem.
Odbor kancelář primátora se koncepčně podílí na přípravě programu primátora a náměstků primátora, zajišťuje protokol primátora města a zajišťuje přípravu jednání rady města a zastupitelstva města po stránce obsahové i organizační.
Odbor dále zajišťuje propagaci města a s tím související marketingové činnosti, informovanost občanů a hromadných sdělovacích prostředků a činnosti města a magistrátu, podporuje rozvoj zahraničních aktivit města České Budějovice a zajišťuje spolupráci s jinými obcemi a dalšími subjekty v České republice i v zahraničí.
Odbor též ve stanoveném rozsahu zabezpečuje právní agendu města a magistrátu, včetně agendy právních předpisů vydávaných městem (vyhlášky a nařízení), agendy vyřizování žádosti o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění a agendy vyřizování petic a stížností.
Odbor též zabezpečuje plnění povinností města a primátora města na úseku krizového řízení.
Odbor prostřednictvím pracoviště sekretariát primátora města a dále prostřednictvím pracovních pozic asistentek náměstků zajišťuje nezbytný servis, organizační a administrativní zázemí pro činnost primátora města, náměstky primátora, radu města, zastupitelstvo města a další orgány města a jejich členy.
Sekretariát primátora:
Zajištění protokolu primátora města.
Koncepčně se podílí na přípravě programu primátora.
Plní úkoly týkající se rozpočtu odboru kanceláře primátora.
Asistentka primátora:
Hlavním cílem je zajištění maximálního servisu pro primátora města.
Ekonom odboru:
Plní úkoly týkající se rozpočtu odboru kancelář primátora.
Sekretariát zastupitelstva města a rady města:
Zajištění přípravy jednání rady města a zastupitelstva měst po stránce organizační a obsahové včetně provádění zápisů, evidence usnesení a jejich archivace.
Zpracování plánu činnosti rady města a zastupitelstva města.
Zajištění informačního a organizačního servisu pro členy rady města a zastupitelstva města.
Vedení evidence členů zastupitelstva města.
Vedení agendy vyhlášek a ostatních předpisů magistrátu města.
Sekretariáty náměstků:
Koncepčně se podílí na přípravě programu náměstků.
Komplexně zajišťuje agendu krizového řízení; tj. zabezpečuje administrativní, technické a organizační záležitosti týkající se povinností města, primátora města a magistrátu na tomto úseku vyplývající zejména ze zákona č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení, v platném znění, a zákona č. 239/2000 Sb., o integrovaném záchranném systému, v platném znění, včetně přípravy příslušných směrnic a zásad pro činnosti krizových orgánů.
Zabezpečuje a organizuje přípravy města na krizové situace a zpracovává krizový plán a plán krizové připravenosti města, příp. určeného regionu.
Spolupracuje s bezpečnostní radou a krizovým štábem města a plní jimi stanovené úkoly, spolupracuje s krizovými a bezpečnostními orgány vyšších stupňů, spolupracuje s HZS Jihočeského kraje.
Zpracovává podklady a zabezpečuje povinnosti města a magistrátu vyplývající ze zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany České republiky, v platném znění, a zákona č. 585/2004 Sb., o branné povinnosti a jejím zajišťování, v platném znění.
Zpracovává a zabezpečuje povinnosti města a magistrátu vyplývající ze zákona č. 241/2004 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizoví stavy.
Komplexně zabezpečuje právní agendu města a magistrátu, a to za součinnosti ostatních útvarů magistrátu.
Komplexně zabezpečuje agendu poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.
Komplexně zabezpečuje agendu vyřizování petic, stížností a jiných obdobných podnětů, nevyřizují-li je příslušné gesční odbory.
Za součinnosti gesčních odborů a dle pokynů primátora města a tajemníka magistrátu zajišťuje agendu přípravy právních předpisů města (obecně závazné vyhlášky a nařízení města) a dále zajišťuje evidenci všech právních předpisů města.
Za součinnosti gesčních odborů a dle pokynů primátora města a tajemníka magistrátu zajišťuje přípravu vnitřních předpisů vydávaných radou města či tajemníkem magistrátu pro zaměstnance zařazené v magistrátu města, nepřísluší-li tato příprava jinému útvaru magistrátu.
Dle pokynů primátora města a tajemníka magistrátu dohlíží na nad dodržováním právních předpisů v činnosti města a magistrátu.
Komplexně zabezpečuje právní agendu související s činností primátora města, náměstků primátora, zastupitelstva a rady města a dalších samosprávných orgánů města, stejně jako tajemníka magistrátu.
Ve spolupráci s odborem rozvoje a veřejných zakázek zajišťuje právní stránku agendy ochrany hospodářské soutěže a zákazu veřejné podpory.
Zajišťuje právní zastoupení města v soudních a jiných soukromoprávních sporech, resp.ve správních řízeních, nebyl-li k tomu pověřen jiný odbor či osoba.
Komplexně zajišťuje metodickou a právní pomoc odborům magistrátu města, ať již při výkonu samostatné nebo přenesené působnosti, včetně právní pomoci při zpracování smluv těmito odbory, a dále smlouvy v souladu s příslušným vnitřním předpisem kontroluje , eviduje je a zajišťuje jejich zveřejňování.
Poskytuje odborům magistrátu města i další poradenství a pomoc v právních záležitostech a otázkách, a to dle svých dispozic a na vyžádání těchto odborů.
Zajišťuje agendu opatrovnictví v situacích, kdy bylo město určeno opatrovníkem určité osoby, nebyl-li výkonem této činnosti pověřen jiný pracovník magistrátu města.
Komplexně a ve spolupráci s ostatními útvary magistrátu zabezpečuje propagaci města, zejména pak ediční, publikační a inzertní činnosti, pořizování propagačních tiskovin, předmětů a jiných materiálů pro potřeby prezentace a propagace města.
Zajišťuje informovanost občanů a hromadných sdělovacích prostředků o činnosti města a magistrátu, vyvíjí samostatnou novinářskou a publicistickou činnost v rámci PR města a magistrátu.
Organizuje a zajišťuje významné návštěvy v oblasti vnějších vztahů.
Podporuje spolupráci se zahraničními institucemi, spolky a dalšími subjekty, na jejímž základě dochází k rozvoji kontaktů a k uzavírání partnerství mezi městy.
Podílí se na rozvoji vzájemné spolupráce s partnerskými městy statutárního města České Budějovice.
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím