Kancelář tajemníka

Kde nás najdete

budova historické radnice
nám. Přemysla Otakara II. č. 1/1
370 92  České Budějovice

Kontakty

Jméno Telefon E-mail Kancelář
Ing. Zdeněk Řeřábek
tajemník Magistrátu města České Budějovice
386 802 001 rerabekz@c-budejovice.cz kancelář 120
Jaroslava Kosová
vedoucí organizačního oddělení, sekretariát odboru
386 802 002 kosovaj@c-budejovice.cz kancelář 121
Václav Pour
vedoucí personálního oddělení
386 802 011 pourv@c-budejovice.cz kancelář 140
Iveta Snopková
sekretariát odboru
386 802 003 snopkovai@c-budejovice.cz kancelář 121

Kontakty všech zaměstnanců odboru

Struktura odboru

Schema organizační struktury (PDF)

Důležité informace odboru

Organizační řád magistrátu města v dokumentech ke stažení ve formátu PDF.

Vedoucí úřadu, řídí a kontroluje činnost zaměstnanců úřadu.

Informace o vypsaných výběrových řízeních na obsazení volných pracovních pozic.

Poskytuje informace občanům a je kontaktním místem Czech POINT. 

Poskytuje výpisy z veřejných i neveřejných evidencí.

Střet zájmů dle zákona č. 159/2006

Agendu střetu zájmů, jako podpůrný orgán, dle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění zákona č. 14/2017 Sb., v platném znění zajišťuje odbor kanceláře tajemníka.

Činnost odboru

Odbor kanceláře tajemníka zajišťuje:

  • koncepční práce v oblasti struktury magistrátu města
  • koordinaci činnosti odborů magistrátu města
  • rozpracování některých úkolů vyplývajících z usnesení rady města a zastupitelstva města na dílčí a konkrétní úkoly pro jednotlivé odbory magistrátu města
  • jednotnou evidenci a zpracování vnitřních předpisů magistrátu města (směrnice, pokyny, sdělení)
  • zpracování analytických a koncepčních materiálů přesahujících rámec jednotlivých odborů
  • řízení a kontrolu činnosti zaměstnanců magistrátu města prostřednictvím vedoucích odborů
  • personální agendu magistrátu města
  • mzdovou agendu magistrátu města
  • zajišťuje agendu střetu zájmu, jako podpůrný orgán, dle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů ve znění zákona č. 14/2017 Sb., v platném znění
  • agendu CzechPOINT
  • činnost městského informačního centra
  • agendu centrální spisovnu magistrátu města dle zákona č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě ve znění pozdějších předpisů

Činnost organizačního oddělení

Sekretariát tajemníka zajišťuje:

  • agendu související s funkcí tajemníka magistrátu města
  • koncepčně se podílí na pracovním programu tajemníka magistrátu města
  • přípravu a kontrolu plnění usnesení materiálů orgánů obce (rady města a zastupitelstva města) 
  • evidenci a administrativní zabezpečení vydávání vnitřních předpisů magistrátu
  • zpracování, zveřejňování a evidenci dokumentů týkajících se organizační struktury magistrátu
  • organizační zajištění porad vedoucích odborů a vedení evidence úkolů z nich vyplývajících 
  • agendu střetu zájmů, jako podpůrný orgán

Městské informační centrum:

  • poskytuje informace
  • CzechPOINT:
    výpis z katastru nemovitostí
    výpis z obchodního rejstříku
    výpis z živnostenského rejstříku
    výpis z rejstříku trestů
    výpis z karty řidiče
    registr účastníků provozu modulu autovraků ISOH
    ověřený výstup ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů

Centrální spisovna magistrátu:

  • zabezpečuje spisovou a skartační agendu Magistrátu města České Budějovice v souladu s právními předpisy na úseku archivnictví a spisové služby

Činnost personálního oddělení

zajišťuje:

  • komplexní personální agendu magistrátu města
  • sleduje a provádí statistiku o stavu zaměstnanců magistrátu města a mzdových prostředků
  • realizaci výběrových řízení ve smyslu zákona č. 312/2002 o úřednících samosprávných celků
  • vedení archivu - vystavuje potvrzení doby zaměstnání bývalých zaměstnanců Magistrátu města České Budějovice a dalších organizací: PK Jih, PK Sever, Technické služby města České Budějovice, Městské kulturní domy města České Budějovice, STARZ, Stavební podnik města České Budějovice, Okresní podnik služeb České Budějovice, Průmyslový kombinát České Budějovice
  • komplexní mzdovou agendu mezd zaměstnanců magistrátu města
  • zpracovává přehledy výplatních míst
  • zpracovává statistické soubory
  • zpracovává rozpočet prostředků na platy zaměstnanců MM a sleduje jeho čerpání, provádí rozborovou činnost