Matriční úřad

O odboru - Matriční úřad

/ Informace o matričním úřadu. / Více

Oddělení EO, OP, CD a ŘP

/ Evidence obyvatel, občanské průkazy, cestovní doklady a řidičské průkazy - pracoviště Jeronýmova 1. Ohlašovna pobytu - přízemí radnice, vchod č. 3. / Více

Oddělení matrik

/ Oddělení matrik - budova historické radnice. / Více

Seznam oddávajících

/ Seznam oddávajících / Více

Uzavření sňatku

/ Veškeré náležitosti potřebné k uzavření sňatku. / Více

Vystavení rodného listu

/ Jakým způsobem získat rodný list pro narozené dítě. / Více

Úmrtní list

/ Vystavení úmrtního listu. / Více

Občanské průkazy

/ O vydání občanského průkazu můžete požádat v budově Jeronýmova 1. / Více

Stejnopisy matričních dokladů

/ Duplikáty matričních dokladů (rodné listy, úmrtní listy apod.) vystavuje oddělení matrik v historické budově radnice. / Více

Cestovní pasy

/ Návod, jak požádat o vydání cestovního pasu. / Více

Trvalé pobyty - přihlášení a odhlášení

/ Změna trvalého bydliště, rušení trvalého pobytu. / Více

Řidičský průkaz

/ Návod, jak požádat o vydání řidičského průkazu. Vyřizuje matriční úřad v budově Jeronýmova 1. / Více

Aktuality

Po dobu trvání nouzového stavu platí úřední hodiny na všech odborech Magistrátu města České Budějovice následovně: 
pondělí  8:00 - 13:00 hodin
středa:  12:00 - 17:00 hodin.     

Uvedené opatření platí do odvolání.              

Občané předem objednaní prostřednictvím elektronického rezervačního systému budou obslouženi i mimo nově stanovené úřední hodiny v souladu s potvrzenou objednávkou.

Mimo uvedené úřední hodiny je úřad pro neobjednané klienty uzavřen.

Změna se nedotkne podatelen úřadu a Městského informačního centra, které mají úřední hodiny beze změny.

 

 

Formuláře ke stažení

 

Stránka byla upravena uživatelem Andrea Kašparová, 6. 1. 2021.